Smoothie Sunday: Banane & Mure/Banana & Blackberry

Recunosc cu mare rusine ca nu am incercat niciodata pana acum un smoothie. Nici macar din acela la plic in care pui doar lapte. Nu pentru ca nu mi-ar fi fost pofta sau nu m-ar fi atras combinatiile nebunesti, ci pur si simplu pentru ca nu ii gaseam locul in meniul unei zile. Nu parea a fi nici mic dejun nici inlocuitor de cina si cu atat mai putin un desert.
Ok, I admit that I have never before tried a smoothie. Not even the box mixes where you just add milk. And not because it didn’t seem tasty or the crazy combos didn't sound delish, but I just couldn’t find its place in a daily menu. It didn’t seem like breakfast or dinner replacement, not even a dessert. 

Dar pentru ca azi mi-am permis sa ma trezesc mai tarziu, poate prea tarziu, cam pe la ora brunch-ului asa si pentru ca nu vroiam sa-mi decalez complet ora meselor, am hotarat sa incep ziua cu un smoothie. Unul dulce, cu banana si mure. Si a fost DELICIOS. Atat de bun incat am decis sa infiintez Sunday Smoothie si sa va impartasesc in fiecare duminica o noua reteta. Partea cea mai frumoasa e ca totul e atat de “la intamplare”. Nu ai gramaje fixe, nu ai ingredient fixe si e gata in mai putin de 3 minute.
But because today I had the luxury to wake up later, maybe too late, about brunch time, and because I didn’t want to mess up my meal schedule I decided to start my day with a smoothie. A sweet one with banana and blackberry. And it was DELICIOUS. So good that I decided to start Sunday Smoothie, meaning every Sunday I will share with you a new smoothie recipe. And the best part is that everything is so random: you don’t need to worry about quantities, about certain ingredients and it’s ready in less than 3 minutes.

Deci pentru azi - Smoothie de banane si mure:
So for today - Banana & Blackberry Smoothie:


Am pus in blender o banana jumatate, o cana de mure congelate, o cana de iaurt simplu dulce, o lingura de nuci si jumatate de lingura de miere si le-am mixat bine bine. Le-am pus apoi in pahare si am adaugat o lingura de cereale ca sa fie totul mai crocant. DELICIOS!
In a blender bowl I added one and a half banana, a cup of frozen blackberries, one cup of sweet plain yogurt, one tablespoon of walnuts and half tablespoon of honey and just blend it well for 2-3 minutes. I pour it in tall glasses and added a spoonfull of cereals to make everything crunchy. YUMMY!
Duminica placuta!
Enjoy your Sunday !

No comments:

Post a Comment

Pin It button on image hover